Tuesday 14 November 2017

Alternativer Trading Journal Regneark


Et Excel-basert Forex Trading Journal-regneark. for alle Forex Valutahandlere Spor resultatene dine for alle 8220Currency Pairs8221, pluss (7) ekstra (tilpasses) sporingskategorier. Unik visning og enkel å bruke 8211, selv for grunnleggende Excel-brukere. Spor og analyser både PampL og PIPS 8220At-a-Glance8221 visning av all resultatstatistikk. TJS Home Menu 8211 alle arkene er pent organisert etter kategori. Invester i Forex trading-virksomheten Begynn å spore handler i dag Komplett pakke, Engangsavgift, En lav pris Gratis ubegrenset støtte Kjøp TJS Elite gt Forex 8211 99Excel-regneark Dette er gratis Microsoft Excel-regneark for alle som kan bruke og manipulere for din personlige økonomi. Hvis du ser en feil eller et forslag til hvordan min maler kan forbedres, gi meg beskjed og I8217ll oppdaterer dem hvis jeg er enig med deg. Jeg kan fortelle deg hvordan du lager et nytt design med excel-formler for å passe dine provisjoner fra broker8217 hvis du trenger hjelp. Hvis du bruker en av disse og ønsker å takke meg med en donasjon, kan du bruke denne knappen og e-postadressen min, alex..AT..mytradersjournal: PROFIT amp LOSS TRACKING Vedlagte Excel-regnearket er min månedlige visning av gevinster pluss industriens sammenbrudd av beholdninger sammen med min fortjeneste eller tap tallies per aksje. Jeg bruker Yahoo for all informasjon om næringer og underindustrier. Jeg finner det viktig som en del av min trader8217s journal for å spore hvor jeg er, ikke bare per aksje, men også hvordan hver opsjonshandel flyter. Noen stillinger kan ta seks måneder eller mer fra begynnelse til slutt, og uten å spore hver handel fra å selge putter og deretter ha aksjen tildelt meg og til slutt å selge et dekket kall på det, fant jeg det for lett å miste spor med hvor jeg var . Samtidig, med utsikt over toppen av min månedlige fremgang, blir det påminnet meg om at det er det store bildet som betyr noe. Å miste penger på ett alternativ handel, betyr ikke at I8217m nedover generelt. Jeg finner dette regnearket et av mine beste verktøy for å kontrollere følelsesmessige svingninger vi alle føler i å jobbe aksjemarkedet. Å ha bransjens sammenbrudd inkludert i samme visning, holder meg også fra å laste opp til tung i en bransje, uansett hvor bullish jeg er på den. RETURN ON INVESTMENT 8211 NAKED PUTS Vedlagte Excel-regneark hjelper meg når du skriver nakne putter. Jeg vurderer alle muligheter ved hjelp av premie, streik, antall kontrakter og gjenværende tid for å avgjøre hva min avkastning på investeringen (ROI) vil være. Når jeg analyserer hver opsjons kontrakt, sammenligner jeg hvilken streik og premie som er det beste valget for meg. Hvis den underliggende aksjen er svært volatil, kan jeg lett se at salg setter godt ut av pengene, gir en avkastning jeg kan være fornøyd med for redusert risiko. Hvis det underliggende lageret ikke er veldig volatilt, kan jeg lett se at jeg må hoppe over det og flytte til et annet lager for gjennomgang. Når jeg har bestemt meg lager og streik, kan jeg prøve ulike priser der jeg setter min grense for premien som vil tjene meg avkastningen jeg søker etter. Hver av disse trinnene har blitt automatisk for meg, og jeg kan bla gjennom et halvt dusin valg på mindre enn et minutt for å gjøre en gjennomtenkt beslutning. Dette regnearket har fortsatt en haug med tidligere opsjonsvurderinger der som eksempler på hva jeg har gjort. RETURN ON INVESTMENT 8211 COVERED CALLS Jeg bruker vedlagt Excel-regnearket for å hjelpe meg når du skriver dekket samtaler. Jeg bruker det mye som regnearket ovenfor, men for dekket samtaler i stedet. Comments Off på Excel Spreadsheets Den viktigste grunnen til at folk mislykkes på et nytt venture er mangel på erfaring. Når du går inn i verden med handel, står du opp mot de beste og lyseste sinnene i verden som har mange års erfaring på toppen av deg. Det 1 verktøyet som kan bidra til å øke læringskurven er implementering og bruk av et handelsregister. 8220Trade å handle godt, og pengene vil følge.8221 Uansett om du har journal for hånd, på datamaskinen, ved lydopptak eller via video, er det ingen riktig eller feil måte. Ideene som diskuteres her er rett og slett en mal for å komme i gang. Vær kreativ og tilpass dem til din egen stil som det som fungerer for deg. Etablere sluttmål Det første du må gjøre før du oppretter en journal, før du legger en handel, før du velger et marked for handel, er å trekke ut et stykke papir og skrive ned svarene dine på følgende tre spørsmål. Hvis du hadde en ubegrenset tilgang på penger, hva ville du bruke din tid til å gjøre, og hvem ville du bruke det med Hva skjer med deg 20 år fra nå hvis du ikke lærer de ferdighetene som er nødvendige for å bli en vellykket handelsmann eller investor i dag Hvorfor handel Gitt de fire grunnleggende måtene å tjene penger (ansatt, selvstendig næringsdrivende, bedriftseier og investor) hvorfor vil du være handelsmann Ta deg tid til å tenke på svarene dine og grunnene bak dem. Når du har gjort dette, er du så klar til å skape et mål. Dette handelsmålet kan være noe som, jeg vil tjene en inntekt på 10.000mo. eller jeg er en konsekvent lønnsom handelsmann måned over måned. De fleste og målinnstillingsverkstedene vil fortelle deg at du legger til en dato for dine mål og for de fleste mål som er tilfelle, men med store livsmål som legger til en dato, vil du bare sette deg opp for skuffelse. Hvis du ikke når målet ditt innen datoen, kan det avskrekke deg fra fremover, og mange vil gi opp. Du må forplikte seg til å gjøre hva det tar uansett hva eller hvor lang tid det tar. Ikke la noen motløse deg. Dette konseptet gjelder for ethvert større livsmål. Formålet med et handelsregister er å bygge tillit til handelssystemet ditt. Når du handler med selvtillit, kan du handle objektivt. Ved å ta detaljerte notater om handlingsoppsettene dine, følelser når du går inn, administrerer og avslutter handelen, tilhørende markedsaktivitet og fortjeneste (for å nevne noen få), kan du bryte ned hvilke ting som fungerer og som ikke er. 3 Typer av tidsskrifter Det er tre kategorier som handelsblader faller inn i, du kan velge å skille disse inn i flere tidsskrifter eller kombinere dem til en. De tre typer tidsskrifter er læring, handel og psykologisk. Brett Steenbarger, Ph. D. er en klinisk lektor i psykiatri og atferdsvitenskap ved SUNY Upstate Medical University og direktør for Trader Development for Kingstree Trading, LLC og snakker mer om disse tre typer tidsskrifter på sin blogg TraderFeed. Han har også noen få bøker som gir god innsikt i handelens psykologi. Min Trading Journal Nå som du har noen ideer om hvordan du begynner Jeg liker å dele hvordan jeg organiserer handelsdokumentet mitt. Jeg bruker håndskrevne notatbøker til mine følelsesmessige og daglige markedssammendrag, og utmerker seg for analysen og markedsanalysen. Jeg har lagt ut Excel-maler med eksempler nedenfor, vær så snill å justere dem og foreta endringer som du vil, hvis du har spørsmål, gå videre og la dem stå i kommentarfeltet nedenfor, så ofte deler mange med det samme spørsmålet. Handelslogg: Hvordan bruker jeg det Jeg bruker dette regnearket for å registrere og spore effektiviteten til mine individuelle oppsett. Jeg bryter opp oppsettet og vinnprosenten for å se hvilke oppsett som fungerer best. Ting jeg lærte Etter noen uker med å legge inn handler, var det helt klart at mikrotidene jeg handlet ikke var like lønnsomme og i noen tilfeller de eneste negative handlingene jeg hadde for uken. Resultatet, jeg gikk tilbake og tweaked oppføringen min for disse oppsettene og deretter redusert antall kontrakter jeg var trading for oppsettet resulterer i redusert tap og økt fortjeneste. PL Rapport: Har du tjent penger på slutten av dagen Dette er bunnlinjen. Ting jeg lærte Denne rapporten holder provisjonskostnadene i sjakk og hjalp meg til å se at mine største dager var noen ganger dagene med færrest antall handler. Det gjør det også klart at måneden består av noen få store dager og en rekke gjennomsnittlige dager. På dager da markedet gir kvalitetsoppsett etter kvalitetsoppsett fortsetter jeg å handle, dager hvor markedet er sakte og jeg har et par skrapehandler, låser jeg vanligvis på gevinster som jeg kan ha og slutter å handle ved 10:30 CST. Daglige notater: Dette er min tur til regneark som jeg bruker hver dag. Jeg begynte dette i en håndskrevet notatbok, men etter å ha tegnet de samme boksene og diagrammene dag etter dag, flyttet jeg det til å utmerke seg. Jeg har kondensert den ned over tid. I begynnelsen ville jeg registrere markedet internals hvert 30. minutt og dette var arket som holdt oversikt over dette. Jeg har siden lagt til en indikator i Thinkorswim-plattformen (min kartleggingspakke) som sporer dette for meg. Ting jeg lærte Dette regnearket fungerer som en sjekkliste da jeg fyller ut det hver natt for dagen etter. I løpet av handelsdagen registrerer jeg også handler på dette arket. Markedsanalyse: Jeg registrerer alle mine markedsdata på dette regnearket. Det kan være litt overveldende først, men etter mange år med å registrere disse dataene hver natt blir det ganske enkelt å få øye på mønstre og trendendringer. Ting jeg lærte, jeg ser til internals hver dag for å virkelig måle styrken eller svakheten i markedet. Dette regnearket har hjulpet meg med å avdekke veldig interessante mønstre og hendelser som bare kan skje hvert par måneder, men resulterer i store trendendringer i markedene. Disse indikatorene er omtalt i boken Mastering the Trade av John Carter. Spørsmål på slutten av dagen: På slutten av dagen vurderer du handelen din ved å stille deg selv disse spørsmålene. Gå gjennom oppsettene for dagen og gratulere deg selv dersom du fulgte reglene dine, tok alle de gyldige oppsettene og holdt målene dine. Hvis du gjør dette, vil pengene følge, som jeg personlig kan bekrefte. Siden jeg har tatt disse journalen inn i rutinen tilbake i 2007, har jeg vært i stand til å øke effektiviteten i strategien min og fortsette å bli mer lønnsom hvert år. Å være disiplinert og holde en metodisk tilnærming har virkelig hjulpet meg med å handle konsekvent gjennom årene. Hvis du er interessert i å lese mer om emnet handel for en levende sjekk, vennligst utveksle vei til finansiell frihet av van Tharp. Hvis du ikke er i å holde håndskrevne tidsskrifter og ikke helt få det utrolige kodende, er det noen andre alternativer. Jeg håper ved å dele min handelsdagbok du har avdekket en rekke ideer til å lage og bygge din egen. Hvis du har flere ideer (som jeg er sikker på at jeg ikke har berørt dem alle) vennligst del dem i kommentarfeltet for alle å nyte. Takk-knappen link8221eminimindideas-for-building-your-personal-trading-journal-pdf8221 style8221download8221 window8221yes8221Last ned artikkelen som PDF-knappen Tim, elsk artikkelen. Nylig begynte I8217ve å bruke camstudio til å holde en multimediehandelsjournal i tillegg til en skriftlig. Jeg kommenterer hva jeg gjorde galt, hva jeg gjorde riktig, og deretter formulere en strategi for forbedring. Jeg arkiverer deretter videoen som en 8220video-leksjon8221. Jeg deler det med mine abonnenter på bloggen og ser dem selv. I8217ve har selv registrert handlingene mine live på den som har vært bra for kritikk på mine henrettelser. Det er en god ide Justin. Noen ganger vil jeg fange levende handler ved hjelp av Jing, men jeg glemmer ofte om dagen. Jeg liker ideen om å arkivere videoene som leksjoner. Jeg elsker emnet i en trader8217s journal. Min journal er mitt viktigste verktøy. Men jeg bruker en journal veldig annerledes enn de fleste handelsmenn jeg kjenner. Jeg registrerer ikke noen numre i min journal. Jeg registrerer bare prosessen min, ikke handelsresultater. Jeg registrerer bare hva jeg kan kontrollere. Jeg kan ikke kontrollere prisen på aksjen, men jeg kan kontrollere hva jeg gjør med det. Jeg bruker min journal på lignende måte som en skulpturartist bruker en blokk med stein. Når kunstneren blir spurt 8220 hvordan skulpturerer du en elefant ut av en blokk av rock8221 Kunstneren svarer, 8220Jeg kutter alt ut av fjellet som ikke er en elefant.8221 Dette er på samme måte som jeg bruker min journal. Jeg fokuserer bare på det som er lønnsomt og nyttig. Ingen tall, ingen ideer og ingen meninger. Jeg bare journal hva jeg vil gjøre og hva jeg egentlig gjør i handelen. Min markedsundersøkelse gir meg min plan, jeg skriver det i tidsskriftet. Mitt innleggspill gjennomgang er hvor bra fulgte jeg planen min. Det er det. Det som jeg holder øye på, fordi det er mitt eneste mål å følge planen min. Å vite at jeg ikke kan kontrollere prisbevegelser, registrerer jeg ikke. Jeg registrerer og registrerer bare aktivitetene som jeg har direkte kontroll over. Alt annet betyr ikke noe. Hei Tim, glad for å se proffene som fremmer betydningen av en handelsdagbok. I dag er det mange sofistikerte verktøy der ute som ikke krever alt dette manuelle arbeidet. Jeg bygget en selv som heter Trademetria (trademetria). Sjekk det ut hvis du kan.

No comments:

Post a Comment