Monday 23 October 2017

Forex No Tap Robot


ForexRobotNoLoss (Don Steinitz) Anmeldelse Jeg har lest mange fora om Don Steinitz HAS-systemet. Etter min mening (og dette er bare en mening), tror jeg at mange som har prøvd dette EA, ikke har fulgt Dons pengestyringsforslag riktig. På grunn av DD som må opprettholde, må man følge pengestyringen basert på størrelsen på kontoen sin. Jeg driver for tiden en demo med en 5000-konto. Jeg kjører en mini-konto og jeg kjører .05 mange størrelser. Jeg kjører også bare 12 par og det er alt. Jeg har satt min fortjeneste ved faste pips for hver tidsramme, mindre for kortere tidsrammer og mer for lengre tidsrammer. Jeg handler 15M til 1W. Min demonstrasjon er på sin 8. dag på tidspunktet for denne løpingen, og jeg er oppe nesten 5. Nå forstår jeg fullt ut at dette ikke er nok tid, og jeg planlegger faktisk å kjøre denne demoen i de neste 6 månedene før du åpner en live-konto for handel denne EA. Jeg kan definitivt se at en konto blir blåst bort hvis partiene er for store i forhold til kontostørrelsen. Så på dette tidspunktet er jeg veldig fornøyd og vil rapportere tilbake igjen om 30 dager og så igjen hver måned til 6 måneder har gått. Jeg vurderer GOD på dette tidspunktet, da jeg ser noen skjermfeil som jeg vil se utarbeidet, men synes å forårsake ingen ytelsesproblemer på dette tidspunktet. Jeg ønsker velkommen noen tilbakemeldinger IF OG BARE OM riktig styring av penger ble fulgt av deg. På dette tidspunktet er jeg ikke interessert i hearsay eller 3rd party war stories. Jeg er heller ikke interessert i backtesting, jeg har heller ikke kjørt noen heller. Min neste rapport vil være om 3 uker. Forresten, jeg er på ingen måte tilknyttet Don eller hans firma og bryr meg ikke om noen kjøper sitt system. Jeg er interessert i det gode forex-handelssamfunnet som jeg har lært og fått mye av de mange fora jeg deltar i. Skål til alle. Riley Jeg har gjennomgått mange elektroniske handelsprogrammer (Robots, Bots) og har testet over 60 forskjellige Bots. Det er åpenbart at de fleste utviklerne har liten erfaring i handelskurs og vanskeligheter med å oversette handelsstrategier til datakode som handler effektivt. Vår statistikk viser at over 90 av Bots ikke oppfyller forventningen om konsistens og lønnsomhet. Nylig har jeg lagt Robot No loss i en Demo konto og det begynte å handle. Denne Bot har ikke hatt noen vanskeligheter, og det jeg har observert er liten drawdown og det handler ganske ofte. Bot ble festet til 8 valutapar. Bot var trading i Demo på .01 Lot per tusen USD av kontosaldo. Ingen innstillinger eller parametere ble endret. Boten kjører som lastet ned. Jeg har siden lagt Robot No Loss inn i en ekte penger trading konto og det handler veldig bra, det vil si konsekvent og lønnsomt. Det er knyttet til 8 valutapar i den virkelige pengerkontoen. Av 60 Bots Ive testet til dags dato har den laveste nedtellingen av noen Bot. Heres hvorfor jeg tror noen opplever problemer med Robot No Loss Bot: Før du legger bot til et valutakart, må diagrammet lastes med data for alle tidsrammer. For å gjøre dette instruerer Don deg om å klikke gjennom hver tidsramme for diagrammet en gang. På grunn av din Brokers-implementering av MetaTrader-plattformen, kan denne prosessen imidlertid ikke laste til tilstrekkelig historikkdata for valutaparet. Derfor har Robot No Loss ikke dataene i alle tidsrammer som det krever for at logikken skal behandles riktig. Jeg foreslår at du også klikker på hver tidsramme, som Don forklarer. Deretter, mens musepekeren er på kartet og med venstre musepress, trykker du på Page Up-tasten på tastaturet. Dette vil tvinge historiedata for at valutaparet skal lastes ned for den tidsrammen. Gjenta denne prosedyren for hver tidsramme i valutaparet før du legger Robot No Loss til det aktuelle diagrammet. Det neste punktet er at Robot No Loss er utviklet for å handle på .01 partier per tusen USD eller .10 per ti tusen USD for hver handel det åpnes. Det bør også aldri ha mer enn 1 handel åpen på et gitt valutapar til enhver tid, men kan ha flere handler åpne som begrenset av antall valutapar som du legger til Robot No Loss Bot til. Med mange Brokers Demo-kontoer tillater de ikke handel med mikrosolstørrelser (.01 partier). Dette ser ut til å forårsake minst noen av dere problemer, da demo-kontoene dine er en liten balanse. Bare åpne en ny demo-konto med megleren og finansier kontoen med 10 000 USD eller større. Jeg bruker ofte 100 000 USD for enkelhets skyld. Det spiller ingen rolle i demo da du bare er interessert i nedtrekkingen av kontoen som en prosentandel av kontosaldoen, og lønnsomheten som prosent av kontosaldoen, eller PIPs for å fastslå en Bots-ytelse. Hvis du etter å ha sett gode handelsresultater i demo, bestemmer deg for å plassere Robot No Loss til en ekte live penger konto, vær sikker på at du får historiedataene for hver tidsramme for hvert valutapar før du legger bot til diagrammet for handel, akkurat som det er beskrevet ovenfor for en demo-konto. Også, vet hva minimum masse størrelser din live ekte penger konto kan handle. Jeg vil foreslå at uansett balansen i kontoen din som du vil ha handel som micro-lot-inkrementer. Men hvis det ikke kan akseptere micro-lot-bransjer og bare kan øke handler på .10 mange, må du sørge for at du har finansiert kontoen med 10.000 USD eller høyere, eller ja, du vil sannsynligvis risikere en marginalanrop fra megleren fra alvorlig opptrekk. Det er 2 parametere i Robot No Loss: 1) AccountlsMini false 2) AccountlsMicro true Disse 2 parametrene må settes til typen konto du handler enten demo eller en live ekte penger konto. Som nedlastet er disse parametrene satt til verdiene for sann og falsk angitt ovenfor. Hvis kontoen ikke kan handle med mange handelskvoter, og AccountlsMicro T, vil Bot få volumfeil (131) feilmeldinger fra MT4. Ingen handler vil åpne, selv om Bot fortsetter å sende inn forespørsler om å åpne en ny handel for et valutapar. Disse feilmeldingene kan vurderes ved å klikke på fanen Eksperter i MT4-terminalområdet. Jeg tror at hvis du utfører de elementene som er foreslått for deg ovenfor, vil du være veldig fornøyd (som jeg er) med handelsresultatene fra Robot No Loss. Våre forexroboter har funnet over En forex robot (aka ekspertrådgiver) er programvare som handler en forex system for deg. De kjører inne i forex terminal og kan festes til hvilken som helst valuta du velger. Ved hjelp av avanserte beregninger åpner de og forvalter forex handler for deg i henhold til en forexstrategi. Hver EA er forskjellig. Bruk mer enn én samtidig for å få de beste resultatene. Ingen erfaring er nødvendig, og oppsettet er enkelt. Å bruke en forex robot er den eneste måten å forbedre din handel med det samme. Med en ekspertrådgiver kan du umiddelbart begynne å handle et arbeidssystem uavhengig av ditt eget ferdighetsnivå. Vanskelige beregninger og sikker pengestyring håndteres for deg. De sover aldri og kan se etter handler 24 timer i døgnet5 dager i uken. Og de er den eneste måten å dekke flere par på samme tid. Hver ekspertrådgiver er fullautomatisk og lastet med funksjoner for å dominere et diagram. Vi kodes alt annet enn kjøkkenvasken i alle våre forex roboter. Automatisk håndfri forex trading Yep. Riktig pengestyring Sjekk. Stopp ledelsen og automatisk ta fortjeneste Du satser. Hver ekspertrådgiver er fullt optimert for alle valutapar. Og de kan handle med mikro-, mini - og standardpartier. Ingen tap Automated Forex Robot Heldigvis var roboten avansert nok til å tilpasse seg de forandrede markedsforholdene og opprettholde lønnsomhet gjennom disse vanskelige tider. Dessverre, våre venner som hadde investert i aksjer og andre markeder gjorde forferdelig. De trodde ikke lenger at det var trygt å investere i noe og begynte å trekke pengene sine ut så raskt som de kunne for å stoppe sine tap på tap. Føler seg dårlig at vi fortsatt gjorde det så bra med vår No Loss Robot, vi begynte å fortelle noen av våre nære venner om vår homebrewed robot og hvor godt det gjorde. De var skeptiske i begynnelsen. Det var før vi viste dem våre faktiske resultater. For å bevise at vi bare snakket, satte vi dem opp med vår No Loss Robot på deres egen handelskontoer. De fleste av dem hadde absolutt ingen erfaring med Forex markedet eller trading programvare. Husk at No Loss Robot er veldig enkel å bruke, uansett hvilket nivå du har. Ved slutten av den første uken ble våre venner forbløffet over No Loss Robot. De holdt fortellende oss. Hvorfor har du det å selge denne tingen. Folk trenger å vite om denne roboten. Jeg har en venn som vil elske dette tinget. Heldigvis tok vi råd og nå også kan nyte automatisert handel med minimal innsats og ingen tap Men hvordan kan du ikke ha noe tap Itaposs ikke mulig. Alle har dårlige handler, de er uunngåelige. Vår robot er den eneste der ute som kan hevde at det er en No Loss Robot. Det lover ingen å miste handler på Forex-kontoen din, periode. Hvordan gjør vi dette Det er bare enkle, men heldigvis har vi gjort det harde arbeidet for deg. For å forstå hvordan systemet eliminerer tap av handler, må du først forstå de avanserte funksjonene og trendvarslingssystemene som vi bygde inn i No Loss Robot. Disse systemene ble utviklet av oss og er ikke tilgjengelige noe annet. Imagine er i stand til å lese 8 forskjellige bøker på en gang i detalj og forstå alle ordene samtidig. 2) PDF til Excel Converter 1.0 Konverter PDF-dokument til Excel-dokument Render Text. bilder og former til en eller flere Excel-regneark. Velg hva du skal veksle for å overføre (tekst. Bilde eller begge deler) No needed 3. partikkomponenter 3) PowerPoint Slide Show Converter 3.2.1.1 PowerPoint Slide Show Converter skaper en presentasjon som er opprettet med Microsoft PowerPoint, til et selvløpende lysbildeprogram (kjørbar fil ) som kan kjøres på Windows-datamaskiner uten å kreve noen ekstra programmer eller filer. 4) EZ-Forms Express 5.50.ec.221 Fyll ut, lagre, skriv ut millioner av PDF-formularer (Adobe Acrobat) Skann papirformularer for rask utfylling av skjermtype. Fyll ut importerte skjemabilder (JPG PNG etc.) også. Som EZ som - åpne, pek, klikk, skriv, skriv ut, gå. Kryptering aktivert. 5) FlashSpring Pro 2.2 FlashSpring Pro, PowerPoint tillegg, er Flash Content Authoring Tool. Genererte Flash-filmer ser på samme måte som din PowerPoint-kilde. Du vil få alle fordelene med Flash-format som kompaktitet, enkel distribusjon, streaming, etc. 6) Print2Flash 2.1 Print2Flash lar deg enkelt konvertere et utskrivbart dokument til en Macromedia Flash (SWF) - fil. Denne filen kan sees av brukere som ikke har programvaren som opprettet originaldokumentet og til og med publisert på Internett for enkel tilgang til det. 7) Maple Reader 6.2 Maple Reader er et lite verktøy som lar deg se trefiler opprettet i Crystal Office Systems Maple-applikasjon. 8) EZ-Forms-CARE 5.50.ec California Real Estate Forms, FormFiller, Printer, Viewer. Skjemaer ble tilpasset elektronisk fylling, med utskrift og lagringskapasitet av EZ-Forms. Mer ez-formscare 9) PDF-Pro 2.7 Lag PDF-filer raskt og enkelt med PDF-Pro. PDF Batch Converter, Page Merger og Splitter, Batch Encryptor, Bokmerker og Hyperlinks, vannmerker. Alle funksjoner i en pakke. 10) Activity and Expense Tracker Plus 1.7.9 Denne gratis prøveversjonen inneholder et Time Management Tool som hjelper deg å holde styr på alle dine prosjekter og deres relaterte oppgaver og utgifter. Inkluderer også faktura-, kontakt - og passordsporere og en universell kalkulator. For Mac og Windows. Nytt dokumentverktøy Business Finance-programmer

No comments:

Post a Comment